Acnebehandelingen

"Let's make one thing very clear: your skin."

Acnebehandeling

Jouw acne is een huidaandoening die verschillende oorzaken kan hebben. Daarom is een professioneel advies op maat voor de start van jouw acnebehandeling heel belangrijk. Het doel van onze acnebehandeling is het onder controle krijgen van jouw acne.

Kenmerken acne

Acne kenmerkt zich door een vette huid, mee-eters, rode bultjes, puistjes of onderhuidse ontstekingen. De klachten komen veelal voor in het gezicht, op de rug of de borst. Op deze plekken zijn de talgklieren actiever. Ook kunnen er huidoneffenheden zoals pigmentvlekjes, rode vlekjes, een grovere huidstructuur en littekens als gevolg van de ontstekingen te zien zijn.

Behandeltraject

Behalve de standaard acnebehandeling (de dieptereinigingen), zijn er ook andere behandelingen die kunnen worden ingezet om de klachten van acne te verminderen en te verhelpen:

Nazorg

Ook de door acne ontstane huidschade zoals vlekjes, roodheid en littekens kan in overleg aangepakt worden waardoor jouw huid een gladder en egaler aanzien krijgt.

Tarieven en vergoeding

Na een gratis huidanalyse bespreken we graag welk behandeltraject het beste bij jouw situatie past. Een acnebehandeling kan voor vergoeding in aanmerking komen. Wij kijken dit graag voor jou na tijdens een gratis intakegesprek. Maak kennis met onze Clear Skin Memberships; al vanaf €22,50 per maand kunnen we jouw huid verbeteren.

Afspraak maken?

Maak een afspraak voor een gratis en vrijblijvend consult. Wij informeren je graag!