Acnebehandelingen

"Let's make one thing very clear: your skin."

Acnebehandeling

Jouw acne is een huidaandoening die verschillende oorzaken kan hebben. Daarom is een professioneel advies op maat voor de start van jouw acnebehandeling heel belangrijk. Het doel van onze acnebehandeling is het onder controle krijgen van jouw acne.

Kenmerken acne

Acne kenmerkt zich door een vette huid, mee-eters, rode bultjes, puistjes of onderhuidse ontstekingen. De klachten komen veelal voor in het gezicht, op de rug of de borst. Op deze plekken zijn de talgklieren actiever. Ook kunnen er huidoneffenheden zoals pigmentvlekjes, rode vlekjes, een grovere huidstructuur en littekens als gevolg van de ontstekingen te zien zijn.

Behandeltraject

Behalve de standaard acnebehandeling (de dieptereinigingen), zijn er ook andere behandelingen die kunnen worden ingezet om de klachten van acne te verminderen en te verhelpen:

Nazorg

Ook de door acne ontstane huidschade zoals vlekjes, roodheid en littekens kan in overleg aangepakt worden waardoor jouw huid een gladder en egaler aanzien krijgt.

Vergoeding door zorgverzekeraar

Wij zijn door vrijwel alle zorgverzekeraars gecontracteerd. Wanneer je een aanvullende verzekering hebt, dan komen deze behandelingen mogelijk (deels) voor vergoeding in aanmerking. Tijdens het eerste gratis consult kunnen we dit voor je nakijken. De huidtherapeuten zijn tevens lid van de NVH (Nederlandse Vereniging voor Huidtherapeuten) en staan ingeschreven in het Kwaliteitsregister Paramedici.

Tarieven en behandelmogelijkheden

Na een gratis huidanalyse bespreken we graag welk behandeltraject het beste bij jouw situatie past. Klik hier voor onze tarieven.

Heb je een vraag of wil
je een afspraak plannen?